0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

عدم قطعیت سرمایه گذاری در بورس

دسته بندی ها : آموزش, اصول سرمایه گذاری در بورس, بلاگ 15 مهر 1399 آی بورس 3369 بازدید

عدم قطعیت یکی دیگر از اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه است. عدم قطعیت در همه موارد در زندگی ما وجود دارد و به کرات دیده میشه و ما تنها میتونی مسائل و شرایط رو پیش بینی کنیم. بازار بورس و سایر بازار های مالی هم از آن دسته بازار هایی هستند که در آن عدم قطعیت وجود دارد و تمام تغییرات و اتفاقات و نواسانات تنها قابل پیشبینی هستند.
ممکن است با نام دیگر بازار بورس آشنا باشید و کلمه تالار شیشه ای را شنیده باشید و این نام به این دلیل است که بسیار شکننده است و با اتفاقی ساده و کوچک میتوتواند بشکند و فرو ریزد و این نشان دهنده حساس بودن این بازار است.
ابزار های مختلفی برای پیش بینی وضعیت و شرایط بازار وجود دارد که در صورتی که تمامی این ابزارها نتایچ همسو و یکسان داشته باشند، احتمال وقوع آن رخداد بیشتر خواهد بود و براین اساس میتوانیم استراتژی و رفتار های مال خودمان را اجرا کنیم.

تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، الگوریتم‌ها، الگو‌های متفاوت و مدیریت سرمایه گذاری به ما کمک می‌کند تا با احتمال رخداد بیشتری به هدف مدنظر خود برسیم نه با قطعیت. بنابراین آموزش بورس یکی از مهمترین بخش‌ های بازار سرمایه است که با آموزش درست و اصولی می ‌توان از تحلیل‌ها و ابزارها استفاده کرد و با یک سرمایه گذاری درست به بازدهی مطلوب رسید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :