0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

معرفی سایت های بورسی

دسته بندی ها : آموزش, ورود به بورس 4 شهریور 1399 آی بورس 3430 بازدید

دو سایت مهم و معتبر برای ارتباط مشتریان، معامله گران و سرمایه گزاران با بازار سرمایه و هسته معاملات وجود دارد که سایت codal.ir و tsetmc.com هستند.
سایت tsetmc راهبری عملیاتی سامانه رایانه ای بورس است و با استفاده از اطلاعات موجود در این سایت می توان با اطلاعات هسته معاملات ارتباط داشت و اطلاعات و آمارو ارقام و تغییرات بازار را در هر لحظه دید.
اما سایت دیگر به نام codal.ir است که سامانه یکپارچه گرداوری، نظارت و انتشار الکترونیکی اطلاعات است و به منظور مکانیزه کردن جمع آورری، بررسی و انتشار اطلاعات مالی شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس پدید آمده است. در واقع همه ی شر کت های بورسی موظف اند کلیه اطلاعات مالی خود از طریق این سامانه در اختیار سهام داران و سرمایه گزاران قرار دهند.
برای ورود کافیست در مرورگر آدرس سایت tsetms.com را وارد کرده و پس از انتخاب زبان وارد صفحه اصلی سایت خواهید شد.


صفحه اصلی سایت، صفحه در یک نگاه است که وضعیت کلی بازار بورس و فرا بورس را در یک نگاه نشان میدهد. این وب سایت بخش ها مختلفی دارد که در آموزش های بعدی بطور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

برای ورود به سایت کدال هم در موررگر خورد codal.ir را تایپ میکنیم و وارد سایت کدال میشویم. بر روی سایت کدال اطلاعیه شرکت ها براساس زمان انتشار، درج میشود و قابل مشاهده هستند. بخش های سایت کدال را هم در مقاله آموزشی بعدی بطور کامل معرفی خواهیم کرد.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :