0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

مراحل دریافت کد بورسی و کد آنلاین

دسته بندی ها : آموزش, بلاگ, ورود به بورس 1 شهریور 1399 آی بورس 3624 بازدید

اگر مطلب قبلی را با عنوان “مزایای سرمایه گذاری در بورس” را خوانده اید و قصد ورود به این بازار را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید. برای ورود به بازار بورس می بایست مراحل زیر را طی کنید، که از انتخاب یک کارگزار خوب شروع می شود و  می توانید بصورت غیر حضوری و هم بصورت حضوری میتوانید مراجعه نمایید.

  1. انتخاب یک کارگزار خوب
  2. مراجعه به کارگزار
  3. تکمیل مدارک و تکمیل فرم های ثبت نام
  4. ارائه شماره جساب بانکی
  5. آغاز معامله در بازار بورس

مراحل دریافت کد بورسی

کد بورسی، کد منحصر به فردی است که مخصوص هر فرد با ارائه مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام، صادر میشود. معمولا کارت شناسایی ملی و شناسنامه در هنگام ثبت نام مورد نیاز است. اگر بصورت حضوری مراجعه کردید کپی آنها و اگر بصورت آنلاین ثبت نام می کنید بارگذاری تصاویر آنها کفایت میکند.
تا مدتی قبل حداقل مدرک مورد نیاز برای ثبت نام مدرک تحصیلی دیپلم بود اما در زمانی که شما این مقاله را میخوانید بدون دیپلم هم می توانید ثبت نام کنید.
اگر به کارگزاری مراجعه کردید مراحل تایید هویت شما در همان جا صورت میگیرد اما اگر به صورت آنلاین ثبت نام کردید پس از ثبت نام اولیه شما میبایست به دفاتر پیشخوان دولت برای تایید هویت مراجعه نمایید و تا حداکثر 10 روز آینده دسترسی شما به پنل یا همان پرتفو میسر میگردد و می توانید خرید و فروش خود را شروع کنید. حداقل سرمایه برای خرید مبلغ 500 هزار تومان و حاقل مبلغ فروش سهام میبایست 100 هزار تومان باشد.

برای بهره مندی از سود و امنیت سرمایه گزاری اکیدا توصیه میشود که آموزش های لازم را برای ورود به این بازار را حدی بگیرید آموزش های لازم را ببینید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :